joi, 23 decembrie 2010

S-a pierdut...


Domnule Mos Craciun, ce parare aveti despre?... Intreaba ziarista care tocmai se molipsise de un bulgare lipit de fata ei violeta. La care Mosul, stand si uitandu-se cu disperare la trenul care se pregatea sa-i calce pe bocanci, zise cu nesat : auzi... Nu mai apuca restul, pentru ca totul se duse de rapa. Dar ce rapa, frate! Cu sania, cu zurgalai, cu hai, hai, hai! Puteti sa va inchipuiti nameti acoperind cerul? Nu puteti. Nu, dar norii sunt atat de pufosi, incat... Stai ca am pierdut sirul povestii. Unde ramasesem? A, da, cu interviul. Credeti in Mos Craciun? Daca da, dati un sms la numarul afisat pe ecran. Suna telefonul in draci. Frate, eu ii ofer cadou un fes nou, rosu. Eu o haina. Eu - bocanci. Eu - chiloti, maiou, bikini, sarmale, sanie cu zurgalai. Ehe. Mosul nu stie ce sa mai zica - ce oameni buni! Oare astia chiar cred in mine? intreaba si el la telefon. La acelasi. Cand suna, raspunde centralista. El zice - sunt Mosul. Aia il baga in origini. Adica in Laponia? Stai, draga, ca de-abia am plecat de acolo. Ma voi intoarce dupa sarbatori la mine acasa. Nu e o legenda - asta cu Laponia? Esti laponez? Il trage de haina rosie un tanc, dornic sa fie luat in brate de Mos. Nu sunt, draga, eu sunt international. Tam-tam-tam! Si apare un spot publicitar. Mosul in chiloti, pe o insula pustie, alaturi de cele mai infioratoare guri ale unor fete apetisante. Si sub afis scrie asa - las-o balta! Adica n-ai de ce sa-ti faci iluzii. Mosul isi face bagajele. Azi se urca in tren. Ploua. Sania nu-i mai e de folos. Are spiridusii in vagoane. Au platit bilet, au compostat, au falsificat, au dramuit, au facut tot ce trebuie. Ce mai vreti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu